ההתפרעויות על הגדר: ירידה דרמטית במספר המשתתפים

    קובי פינקלר 1 Comment on ההתפרעויות על הגדר: ירידה דרמטית במספר המשתתפים

    רצועת עזה הולכת לקראת הסדרבה. ביום שישי האחרון מספר המשתתפים בהפגנות על גדר הגבול, היה הנמוך ביותר מאז החלו אירועי צעדות השיבה. 32 פלסטינים נפגעו. הפלסטינים מאשרים את ההסכם מול ישראל "שקט תמורת שקט"

    ההתפרעויות ביום שישי האחרון צילום: פלאש 90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסכם רגיעה. מאמצי ישראל-חמאס להגיע אל הסדר שיוביל לרגיעה, נראה שנושא פרי. ביום שישי מספר המשתתפים בצעדות השיבה אל הגדר, היו המספר המועט ביותר מאז החלו הצעדות. גם רמת האלימות הייתה נמוכה מאוד. במהלך ההפגנות 32 פלסטינים נפצעו לאחר שהתפרעו בצורה מסוכנת.

    העיתון 'אל-קודס' דיווח, על פי גורמים ערבים, כי ישראל וחמאס הגיעו להבנות על בסיס ההפסקת אש, שהייתה לאחר מבצע 'צוק איתן', על פי המודל 'שקט תמורת שקט'. בתמורה ישראל תאשר את פתיחת המעברים לכניסת סחורות, כמו כן ישראל תרחיב את מרחב הדייג ל9 מייל.

    דבר נוסף שעזה תקבל, אחה מיזמים הומינטריים חדשים לטובת תושבי הרצועה. הפעילות והמימון של קטאר ברצועה תימשך, הדבר יבטיח את המשך יציבות שלטון חמאס ברצועה ללא זעזועים הומינטריים, מצד תושבי הרצועה.

    גורמים בישראל מסרו: "כי האפשרות להגיע להבנות עם חמאס ללא מבצע צבאי, שלאחריו נגיע לאותם הבנות היא עדיפה".

    .. .

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כואב לשמוע ששוב מראים חולשה, שוב מקבלים את התכתיבים של חמס, רק נזכיר שלפני כמה ימים נתניהו אמר שלא נקבל את המשוואות שמציג לנו חמס, והנה שוב מקבלים.
      כנראה שניצתרך לחכות שלחמס יתחשק שוב לשגר רקטות. ורק נזכיר שבהפסקות אש האלו הוא גם מתעצם